Subject: FW: Lõppdokument
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 17:59:58 +0300

registreerimiseks

From: Holtsmann Siim <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 10, 2024 5:01 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Lõppdokument

Tere!

Saadan uuesti varem kooskõlastatud projekti muudatuse lahenduse. Nüüd on
geoalus all. Lisasin puurimise bussi paviljoni alt. Lisasin kaevikute ja
kilpide kauguse asfalti servast.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Holtsmann Siim
Sent: Monday, 1 April 2024 15:09
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lõppdokument

Tere!

Manuses olev varem kooskõlastatud projekti lahendus vajab siiski
muudatust, sest Otsapõllu maaomanik ei olnud nõus kaabliga piki teed.
Rääksime TRAM´i poolse töötellija ja Elektrileviga läbi ja proovime uut
koht ca 600 m Tartu poole. Manuses eskiislahendus. Kas selline lahendus
teoorias võiks sobida, et on mõtet üldse geoalus alla tellida? Seal on see
bussi ootepaviljon, et selle eest saaks mööda minna (kas kinniselt või
lahtiselt). Kilbi asukoht on antud  TRAM´i poolt.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, 28 December 2023 09:38
To: Holtsmann Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lõppdokument

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 43 maaüksuse piires
ja tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 28.12.2023

Registreerimise number: 7.1-2/23/26032-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.